Saturday, July 20, 2013

Critical Thinking course on Youtube? Blended Learning style! by shahroll




As salam, hello readers...

This semester I'm taking this course. *switch language* Bahasa jiwa bangsa. Aku masih Melayu yang mengutamakan bahasa ibunda aku. HAHA! Ok, aku dalam mencari artikel dan journal berkenaan dengan tugasan aku untuk CT ni. Aku memilih untuk membuat topik "Fast Food"

Gambar Hiasan (Google)

Banyak juga info yang aku dapat. Dibantu oleh rakan-rakan sosial media (Twitter dan FB) menyenangkan lagi proses pencarian maklumat.

Lagi, dengan pesatnya pembangunan website-website pembelajaran di alam maya, lagi senang aku nak dapatkan maklumat dengan meluangkan masa sejam atau 2 jam menonton video. Kalau baca artikel dan journal saja, agak bosan.

Contoh channel aku melanggan dalam Youtube (FREE!!)


enjoy learning!

No comments: