Friday, May 03, 2013

Followers terkini Instagram shahrollphoto by shahroll




As salam, hello readers...

Korang dah ada akaun Instagram belum? kalau dah ada, boleh follow aku di: shahrollphoto k? sejak pertama kali aku ada Instagram, tak jemu aku load gambar-gambar yang ditangkap dan share. Kebanyakkan gambar-gambar personal interest.

And now, my followers near to 3k! OMG!

Baru ada 374 gambar, tak banyak lagi...

Walaupun aku follow lebih 7k, aku dapat lihat bukan semua aktif dalam Instagram. Ada beberapa Instagramer yang kerap load gambar baju, lanskap, travel dan aku suka dan tertarik dengan gambar-gambar yang diambil. Seakan professional!

Marketing dalam Instagram juga sangatlah bagus untuk membuat awareness perniagaan korang. Aku sedang dalam usaha ber-eksperimen dalam Instagram untuk sejauh mana Instagram boleh membantu business aku pergi lebih jauh.

Dengan membuat mini contest tempoh hari, apa yang aku dapat simpulkan, memang berbaloi! Dan pelaburan yang digunakan amat minima tetapi pulangan yang baik.

Berminat nak tahu caranya? email di shahrollphoto@gmail.com dan aku akan beri tutor secara ringkas! =)

enjoy

No comments: