Thursday, March 21, 2013

(promote) Tshirt Johor Darul Takzim sale!! by shahroll




As salam, hello readers...

Post entry kali ini agak singkat saja. Aku nak promote kat korang pasal tshirt (cotton lembut) untuk team Johor Darul Takzim (JDT) dengan pilihan warna MERAH dan PUTIH. Untuk contoh, gambar seperti dibawah;

 
 
Untuk 10 pembeli yang pertama akan mendapat harga istimewa iaitu sehelai RM25 sahaja! Selepas tu, harga akan kembali kepada yang asal RM28 sehelai. Stok masih ada, buat masa sekarang. Bagaimana cara korang nak membeli? Ada 2 cara untuk menyenangkan pembelian tshirt ni;
 
1) Cash On Delivery (COD)
Aku boleh hantar sekitar Lembah Klang/KL tapi dengan syarat, pembelian sebanyak 4 helai dan keatas sahaja. Selain dari tempat yang dinyatakan, cara kedua boleh membantu korang.
 
2) Pos Laju/ Pos Express
Jika korang jauh dari tempat aku di Lembah Klang, boleh juga aku hantar by pos saja. Cara yang senang, tup tup korang dah boleh dapat tshirt direct ke rumah korang. Cuma tambah RM15 ringgit sahaja untuk kos penghantaran
 
Gunakan template dibawah untuk dihantar ke email aku (shahrollphoto@gmail.com)
 
-Nama
-Alamat
-No.Telepon
-Resit bayaran (M2U/print screen bayaran)
 
terima kasih.
 
enjoy!
 


2 comments:

Cik Awesome said...

awat mahal sangat pos rm15? kdai/umah kat ne? dtg collect boleh? nak beli sehelai je

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

CA:

Buat masa skang, stok dah xde. Ada stock saya post entry baru. terima kasih =)