Wednesday, July 07, 2010

Fynn Jamal : Siapa dia dalam Akademik Keynote? by shahroll

Salam all!

yeahh! jumpa lagi. Aku dah kate aku ade banyak idea sekarang nie.. haha~ kerajinan aku pon di tahap yang memuaskan hari nie.. =) Ok, tadi aku layan Akademik Keynote sebab nak tengok lagu yang Fynn bawak. Actually lagu dia nie sebenarnya akan dibawa oleh Adibah Noor tapi, Ajai buat kejutan yang lagu nie Fynn kena bawak sendiri.

** haa... korang leh undi Fynn ok!! =) saksikan konsert2 Keynote yang akan datang untuk melihat hasil lagu beliau!

Minggu nie, tema untuk penciptaan lagu adalah "Etnik". Hari tu ada gak layan untuk "Diari Keynote" nie. Jenuh jugak la tengok Fynn nie carik melodi. Aku tak nafikan buat lagu bukan macam amik teko kat dapur, tarik milo 3 in 1 then bancuh dengan air panas! huhuhu~ 

Dan hasilnya, lagu yang dicipta dan dinyanyikan sendiri mendapat pujian yang best dari sifoo M.Nasir dan juga Roslan Aziz. Terbaekk Fynn!Teruskan hasil karya anda.. aku suka dengan puisi2 "pelik" kau.. bukan pelik ape, bahasa nya mungkin terlalu tinggi untuk aku.. hahaha~

Nak layan puisi Fynn? dalam belog dia di Fynn Jamal. blogspot

Untuk peminat FB, boleh akses di sesawang FAN Fynn

7 comments:

IRAH HAJERAH AZMAN said...

aku suka 150 juta. try la dgr, dem awesome :D

Nama I Tipah, You Boleh Panggil I Tiffany

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

iera:

yesss! aku pon suka yang 150 juta tu.. intro dia dah stylo! huhuhu~

diraja22 said...

jgn ke laut dh le..

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Draja:

laut mane lak tuh.. huhuhu~

WNA said...

suka 150 juta.
dan over juga. video clip sweet ok.

NeemoNeemo™ said...

Korang dengarlah lagu No More. memang boleh pergi peringkat antarabangsa.

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Anonemus:

Hooyeah?? thanx for th info! =D