Sunday, April 25, 2010

Perlu ke "HATERZ" di dalam blog?

Salam to all :D




Today im bring my mOm to studio sambil temankan my siblings buat kerja2 sekolah dan mencari bahan di dalam web. Tak lama kemudian just go to Jakel yang baru dibuka kat Shah Alam nie.. then im back to studio ambil equipment untuk go to I-City this night.. yeahhh!




Okeh, ahad yang simple untuk minggu nie.. selain UPdate sedikit info tentang Jakel tadi.. Aku nak tanya kat korang la eh, perlu ke HATERZ dalam blog personal seperti blog aku nie? Aku tak pernah bermimpikan untuk berblog untuk berMUSUH!




Jika korang TAK SUKA dengan blog nie, korang leh BLAH! tak payah nak add URL aku nie segaia BOOKMARK korang. Aku tak perlukan MUSUH... aku cuma perlukan orang yang memerlukan aku sebagai tukang gambar... if u have problem with me, just FACE 2 FACE with me.. 




Aku cabar yang ada dalam nie yang sedang membaca post nie, apehal yang korang tak puas hati ngan blog aku nie ek? ke sebab aku masuk contest nie???? hahaha nie aku seronok2 baii.. kalau tak terpilih aku ok jerk, tapi kalau aku TERPILIH, kena terima lah! uhueheu~ 




Ok lah, aku MALAS nak layan orang2 cam nie.. so enjoy your life Ok.. salam.. :D







6 comments:

mrdefinite.net said...

Lol at Apek!

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Lee: LOL @ Apek? whose Lee? btw, welcome to my blog.. :)

zaili said...

haterz dalam blog mmg menyakitkan hati. wujud mmg wujud. lagi kita layan lagi dia suka. so ignore n buat dun noe ja as if dia tak wujud. lama2 dia yang sakit hati sebab segala tektik dia tak menjadi.

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Nolyumar:

Yup,u right.. orang2 macam nie ta perlu dalam dunia blog pon.. :D nway thanx ya.. :D

Wanie-san said...

die jelez la 2...
baek buat ignore..diorg mmg suke cari pasl...

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Wanie-san:

hahah jelez with me?? bio betik.. :D
nway, thanx drop comment here ya! welcome to my blog.. :)