Sunday, April 11, 2010

Macam dah WAJIB tayang pulak! by shahroll

salam to all readers... :D




**purff**  kinda bz lately.. arrange my work,studio and also my life.. haha~ chill! tak lah bz sgt2 macam Perdana Menteri pulak..aite, straight to the pOint je lah kot kali nie, aku HAPPY giler semalam ( Khamis) sebab dapat check dari NUFFNANG!!.. yehaa.. my 1st earning sudah dtg meyy... ehermm~ tak lah byk cam korang kan, p lepas kot beli baju kat F.O.S ke, ADIDAS ke.. :P








Mak aku kate, dah alang2 dapat duit free tu, blaje tuk beli baju and seluar!... ehehe.. dah byk lam almari mau pergi beli lagi plak.. tapi ok gak, at lease ade baju baru... Ok! masa menayang check!.. AHAHAHAHAHAHAA... best2!.. (**sila matikan perasaan jeles korang eh! ) :D





**RM 80K?? no lahh.. ahahahah~ :P




**Nama aku la tu.. :P



** yess.. RM 127.33 jerk.. :D Alhamdulillah.. 




Memang agak teruja lah dapat cek nie, pas nie lebih gigih untuk menabung dalam blog.. heheh~ tetapi lately, kebizian ku menjadikan aku blogger yang kurang aktif. Dengan PC dah letak lam studio, haaa lagi2 jadi tak aktif!!.. huhuehue, insyaallah, semua ini hanya sementara je kot.. yeahh.. mudah2an jalan untuk aku dipermudahkan.. aminn.. :)



take care! salam...

4 comments:

AJ said...

tahniah bro..teruskan usaha..gambar2 hang memang menarik..patut letak byk skit dlm blog

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Salam bro Eyriqazz! :D
thanx bro 4 your support.. hehe, nak buh byk lam blog, t berat lak page.. tu letak lam FB or Fotopages je.. :D

http://akudankamu.fotopages.com

haa.. take care bo! :)

ilyani said...

wah.. bestnya.. saya pun belum dpt lagi 1st cheque.. hopefully soon!

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

ilyani: yeahh... esok baru masuk RM nyer... yup, hopefully u got soon! insyaallah.. ;D