Tuesday, January 12, 2010

Kursus Photography ( Beginner User) by shahroll






Salam to all readers....


Tamat sudah tempoh untuk membuat undian tentang kepentingan kursus photography nie. Samada korang memerlukannya atau tidak. Maka, dengan keputusan poll hari ini ( selasa, 12-01-2010) adalah seperti berikut :-


YA! saya mahukan kursus- 4 (40%)
TIDAK! saya dah pandai- 1 (10%)
50-50,tapi yuran ok ke? - 5-(50%)
Saya mahu tahu yuran untuk setiap kursus-3(30%)


Terima kasih pada yang mengundi poll ini ye. So,melihat pada trendnya, korang semua 50-50, tapi yuran ok ke?. Baik untuk menjawab persoalan nie, SH yakin jika ilmu itu mahu di dalami dengan lebih baik, pelaburan untuk itu sesungguhnya berbaloi untuk mendapatkan sesuatu kan? :) Jangan risau, yuran tidak akan begitu mahal.. tunggu saja iklan untuk " Kursus Photography Beginner User @ Kuala Selangor" dimana SH akan memulakan dari daerah sana.




Untuk YA! saya mahukan kursus pula, SH andaikan anda sangat2 memerlukan kursus ini untuk memantapkan pengendalian dan kemahiran anda selaku jurugambar. Tidak kira anda jurugambar untuk keluarga anda saja, saudara anda saja, asal memegang kamera, u as cameraman! :)




Untuk yang last sekali iaitu, Saya mahu tahu yuran setiap kursus pulak, SH akan membuat poster untuk me war-war kan tentang kursus ini, dan anda boleh melihat harga untuk setiap kali kursu ini dianjurkan. OK, let say untuk yang 1st nie, beginner user, so SH akan state kan harga untuk this level.




Diharap kalian anda stay tune untuk perkara ini. Kursus ini di dalam perbincangan dengan pihak di Kuala Selangor, dan insyaallah berjalan lancar. Aminn.. wassalam.. :)

2 comments:

CIKGU NAMAN said...

wah..buat duit ni..best2...........hehe

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

n@m@n: salam.. sikit2 lah, tapi pe yg penting ILMU yang nak disampaikan, tercapai.. :)