Monday, December 28, 2009

Gathering part #3 by shahroll






    













Salam to all readers...


just sambungan dari part #2 untuk gathering "Bersama Blogger Mazidul" di FRIM, banyak kisah2 yang dikongsi bersama antara blogger dan juga dengan bro Mazidul. Dengan pengalaman2 beliau yang sedih, marah, rasa terhina ( wahaha, nie mmg tak leh blah!!) then dengan pengalaman cucuk jarum di perut bro Mazidul ( nie lawak siut!) heee macam2 lah... dengan kata lain mmg perwatakan Mazidul di depan kaca tv memang lari jauh di dalam alam realiti... heheh~




Banyak makanan tak sempat SH & NF ( gambar NF di bawah sekali tu ye..) banyak makan mende2 ringan je cam dadih and air.. kenyang dengan lawak jenaka para blogger dan juga rakan2 lain disitu. Selepas tu, SH request nak bergambo sesama dengan diorang, tetapi bro Mazidul membuat "cubaan" untuk meng-keciwa kan SH dengan berkata " Dah maik dah gambo tadi.. untuk yang datang awal jerkkk~".. huaaahhhh!! sangat keciwa la ngan lu nyer statement.. heuheue.. tapi dia memain je finally dapat gak bergambo sesama!! hehe...




Dah kemas2 nak balik dah nie, sempat tapau biskot yang diberi oleh pihak penaja iaitu EXOTIC MERGER ENTERPRISE 001860001-X ( promosi free nie!) terima kasih dengan biskot anda yang sedap tu k!! :).Bertukar2 kad perniagaan menjadi satu kemestian bg SH untuk "keep in touch" jika ada peluang untuk masuk mana2 peluang yang boleh diguna pakai kan untuk maju lagi yeahhh!!..




Ok, selesai dah misi "Gathering Bersama Mazidul" dan jumpa lagi di lain pertemuan. Hope korang2 yang bace entry nie, dapat follow dari mase ke semasa untuk mengetahui bila pertemuan selanjutnya akan diadakan.. heee~ wassalam..


5 comments:

Kakcik Seroja said...

Cantik gambo2 yang Shahroll snap. :)

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Kakcikseroja: Terima kasih kak cik! hehe.. suka2 shoot ja nie, segan lak kakcik kata gitu.. hehe.. thanx drop sini. :)

merahjamboo said...

wah.seronoknya!

-pja

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

oendekgemukbertompok: wahh uniqe eh name u nie.. hehe nway thanx drop comment here.. dan yes!1 memang seronok habes.. lengkali datang la ye.. :)

Sharinginfoz said...
This comment has been removed by the author.