Sunday, December 27, 2009

Gathering part #2 by shahroll







Salam to all readers...


Semalam, Shahrul dan my lovely pergi ke FRIM, Forest Research Institute Malaysia untuk menghadiri satu pertemuan blogger yang diketuai oleh blogger bernama Mazidul Akmal Sidik ( MAS). Dari Klang ke Kepong mengambil masa selama 1 jam, bawak kereta relex2 la kan, kalau lajuuuu jek ada laa dalam setengah jam korang dah sampai kot.. heee~






Dah dampai ke FRIM tu, masalah plak mencari "Geng Gath" nie.. so, dalam 1 jam plak dalam FRIM pusing2 mencari  group nie. So, dengan bantuan rakan yang bekerja di FRIM nie gak, akhirnya sampai jugak ke tempat air terjun nya. Dalam masa yang sama, tak pasti lagi kat sini ke kumpulan gath nie berkumpul.. 




Dengan rasa hampirrr putus asa, SH & NF mengambil keputusan untuk "let-go" saja gath tu.. dalam hati agak keciwa, tapi Allah mendengar "kesedihan" SH tu,langsung dijumpakan teruss dengan geng gath tu.. Alhamdulillah, masuk2 je dalam kawasan air terjun tu, dah NAMPAK mereka berkumpul2,bersembang2,berketawa2... wah2 best nyer! :) :)






Banyak makanan seperti mee goreng,bihun,roti macam beger kecik tu, then jelly,dadih ( sedappp oo sape buat nie? hehe), nasik goreng,kacang, air mineral,jajan dan banyak lagi lah. Segala macam spesis makanan lah yang ade :)






Ada dalam 32 orang yang hadir disitu. Namun cuma beberapa blogger saja yang sempat SH bersosial seperti Azrul, MAS,DJ Epoi,Kak Azizah & Rahmat dan yang lain2 maaf tidak berkesempatan tapi next time insyaallah dapat berkenalan dengan kamu semua... :)




Penat dah membebel. huheue~ so nice to meet up u olz. Hope see you again. Sedikit buah tangan dari SH untuk tatapan kalian. Wassalam....




















  









 















2 comments:

ojil tomey ery tomot said...

die mmg eksaited sgt3 jmpe mazidul smpaikn kite die dh xingt..pic kite pn die xtaruk pdhal kite pn ade kt c2..:( xpe la hy pntg ko epi..

p/s- xnak tmankn lg..:P

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

ojil tomot ery comey: hehe, eksaiteddddddddddddd betol, but tak pulak dipinggirkan org yg kite cyg kan.. hehehe~

gambo bb papa wat special entry la~ tunggu update terbaru k.. heee~

p/s: xleh! kne teman gak! :P