Saturday, July 25, 2009

sabtu : Di kantor... by shahroll

salam to all...



sabtu,

11.39 pagi

Bertempat di kantor kesayangan.. ( huh?? )



Arini aku bekerja.. seperti biasa, OT lah kan.. ;) tapi separuh hari je la arini aku OT.. hahaha.. ada agenda lain yang lebih "penting" dr Obertime nie.. ngehngeh.. wanna spend my precious time with my sweety... (^-^) hhehe..



Ok,flash-back balik about yesterday.. semalam kelas yg HAVOC dengan kawan2 yg HAVOC with lecturer yang HAVOC juga.. heheh.. kelas PD la!! ( Personal Development)... and bincang2 pasal tempat mkn yang akan diberi markah oleh Puan Lecturer kami (pn.Raffidah Asnawi), so aku usulkan mkn kat REBUNG sebab aku teringat kat restoren tu dulu Dr SMS yang buat perasmian... heheheh.. ( Dr.Sheikh Muszaphar Shukor)...



And,tadi aku dah call n swuh Alfred ( pengurus rebung) tuk hanta quotation tuk function kami nie nanty... so hari isnin t aku kne bg kat class rep ( Khai).. p rase2 dorang sume dah setuju nak mkn kat rebung tu.,.. hahaha.. harga pon ok.. RM 45.00 per net++ .. ok kan?? what u think? :P





Habis pasal klas,then balik aku singgah jap kat Miza Kopitiam yang kat seksyen 7 tuk meet up ( Teh Tarik Session tuk shah alam) ngan kawan2 photographer yang lain.. agak lama dah tak bersosial engan kawan2 photog, so singgah jap tuk bersua muka.. :) thanx all yang sudi hadir dan maaf aku x leh lama coz kne hanta mak aku ke umah sedara... :)



Now dah pukol 12... yeahh... pkol 1 aku blah la dr sini.. hehuhu.. keji sungguh ayat nie.. x soookaa!! hahha.. :P ok guys, see u later k!! enjoy your weekend.. wassalam...


Regard
Shahrul Hairy Shaharuddin
Shahroll PhotoGraphy Founder ( SA 0105226-X)
http://akudankamu.fotopages.com
shahrollphoto@gmail.com
YM:shahroll_ery@yahoo.com.my
012-3437359

No comments: