Wednesday, May 27, 2009

Ainiena story #1 by shahroll

ninaedit1

Salam & hello to all viewer... :)

ptg nie UPdate sket leh?? hahah.. sikitttt je.. ok, still dalam ruangan yang sama dalam blog yang sama ( jgn salah link yee..) majlis khatam quran oleh adik saya ( Ainiena) seperti gambo diatas dan telah di KedaiGambar oleh saya ( Photoshop) sedikit.. alah, macam korang gek la... dah LAWA n CANTIK, p still beli barang2 MEKAP nak nmpk LEBIH LAWA kan.. hehhe.. gitu gak ngan gambo2 ok..

Actually ada 2 orang yang khatam nie ( cam saya sebut posting lepas), p saya nak focus sorang je la.. heuheue.. mentang2 bukan job, main belasah jerk!!.. :P bukan gitu ok, dah abgnyer kan.. so paham2 lah.. uheuehu.. ( kene focus lebeyy kat adik sendiri..) :P

Sikit masa gih, will update full la ek!!.. nie ala2 teaser gak nie.. uehuehue.. stay tunes.. wassalam..

.......................................................................................................................................................


Contest: Are You CREATIVE enough??



Makin panas!!!! hahaha.. itulah yang mampu aku cakap.. email aku dipenuhi oleh penyertaan2 dari korang sume... p yang kecundang jgn patah hati.. berusaha lagi k!! ;)
okeh, candidate #5 datang dari Syamela yang telah menghantar beberapa kepingan gambo dan finally, 1 photonya telah melepasi untuk masuk dalam blog ini.. syabas!!

detail candidate #5

NAMA: NUR SYAMILA MASNON
UMUR: 21 TAHUN
LOKASI: *tak pasti, bangon tido* OTW KE PANGKOR
CAMERA: SAMSUNG DIGIMAX A402
MAJLIS: TRIP SAJE MAKAN ANGIN DI PULAU PANGKOR

Link Blog:- http://melancholicmelancholia.blogspot.com





Regard
Shahrul Hairy Shaharuddin
Shahroll PhotoGraphy Founder ( SA 0105226-X)
http://akudankamu.fotopages.com
shahrollphoto@gmail.com
012-3437359

1 comment:

hazriel said...

wahwahwahh.. aku kenal budak ni... sumpahhh... jgn haplod gambar gitar aku... nnt dia kenal gitar tu... haha

aku pon nak submit gak la... kot2 bleh menang 30D sebijik... hahaha