Monday, May 18, 2009

Happy " GURU " day!! by shahroll


Salam & Hello to all bloggy...

Tak terlewat lagi untuk mengucapkan " SELAMAT HARI GURU" kepada guru-guru yang mengajar anak murid dengan penuh dedikasi dan baik, dengan khidmat setia yang dicurahkan dapat mendidik anak bangsa kearah kecemerlangan.Dan juga bakal2 guru,sematkan di hati untuk mendidik anak bangsa dengan penuh dedikasi dan penuh ikhlas... :)

Disini saya ingin mengucapkan selamat hari guru ( kalau cekgu & cekgi singgah my blog lah.. ) kalau tak cekgu & cekgi yang mengajo saya dulu2, tak lah saya pandai cam sekarang nie ( now im still study @ UiTM) dan lecturer2 saya yang baik2 hati semua, thanx mengaja dengan bersungguh2 walaupun anak murid nyer selalu buat dono je.. ( letih oo kami.. :P )

Antara sekolah2 yang saya pernah bersama2 dolu2:-

1)Sekolah Kebangsaan Kampung Medan (SKKM)
2)Sekolah Rendah Agama Kampung Medan (SRAKM)
3)Sekolah Menengah Telok Panglima Garang ( SMKTPG)
4)Sekolah Menengah Teknik Klang (SMTK)

tu lah sekolah saya dlu.. Sekolah Teknik?? yup. saya ambil jurusan Kejuruteraan Mekanikal.. :) ok, sekarang nak wishhhhh cekgu& cekgi yang still saya igt sampai sekarang nie...

1) Cikgu Rosli ( SKKM)- still leh bayang muka Cekgu nie coz dia paling hensem kat sekolah tu.. heheheheh

2)Ustazah Marhani (SRAKM)- nie pon same,ustazah nie cute gilos.. sungguh...

3)Cikgu Salina (SKKM)- my english teacher.... best belaja ngan dia ni...

4)Mr.Wong Boon Hua (SKKM)- My sifoo in Matematik... mmg gilos klw belaja ngan Mr.Wong bcoz byk gile kerja rumah.. :P

5)Ustazah Halimah (SRAKM)- pernah rotan saya.. arrrggghh.. sakit tol..

6)Cikgu Zainal-(SMTK)- guru aku palingggggg sempoi.. almaklum cikgu2 kat jurusan KJ mmg sempoi.. muahahahah....

7)Cikgu Huda-(SMTK)- satu2nya cikgu dalam jurusan KJ nie.. p garangnyer samo ja ngan cikgu2 laki.. urrghhh....

dan cikgu2 yang lain yang pernah mengaja secara langsung ataupun tidak langsung kepada saya, semoga Allah saja yang membalas budi baik kalian... dan guru2 or senseii2 saya dalam bidang photography,iaitu:-

SAR- Arunamaya ( 1st sifuu saya tag-a-long)
Pevey- (2nd sifuu saya)

dan kawan2 lain yang sentiasa memberi input2 yang berguna dan ilmu photography. akhir kalam, majulah GURU untuk semua... wassalam




regard
Shahrul Hairy Shaharuddin
Shahroll Photography Founder ( SA0105226X)
http://akudankamu.fotopages.com
shahrollphoto@gmail.com
YM: shahroll_ery@yahoo.com.my
012-3437359

6 comments:

--{♥Mahirah Abd♥}-- said...

yeahhhhh...happy guru day to me...
so mane hadiah..??? x dok ker..
heheheheee... :)

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Mahirah Abd: errkk.. dah le wish sendiri.. hukhuk... beb, anak murid x bg hadiah ke? wakakakaka... :P

--{♥Mahirah Abd♥}-- said...

x sambut lagi la beb..hehe
jumat depan br sambut.
ahakkkksss

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Mahirah Abd: lorhh.. lamat bebeno.. huhu.. pape pon. Selamat hari Cekgo kat ko k... ko ngajo sekolah mane beb?

ezzati said...

saya guru jugak :)

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

ezzati: owhh.. GURU jugak ke.. huuh rmai gek kawan blogger saya nie status cekgi2 yee.. hehehu.. Wish Hapy Teacher days! :)