Wednesday, October 08, 2008

shahroll in mood raya







urrmmmm... still in mood raya eh?? yelah sangat.. nie pon kat lam office.. buku pun ngah banyak.. ermm bialah.. x de mood~ errmm.. teringat masa raya kat kampung.. layan jap kepala ingat mase2 raye lagik best.



kat atas tu my family lah.shoot pkai tripod serendah yang mungkit dan fill-in flash TTL dab attach kit lens 18mm... jadi le gambo tuh.. huhuhuh... nie pon aku pakse mak ayah adik beradik nie.. heheh.. aku soang je yg giler bergambor.. lain2 x de nyer..






Nie lah masalah photographer.. gambo sendiri x de!! hahaha.. seb bek de cermin.. leh gak le amik gambo raye.. hehehe.. law x errrmm.. sempena hari raya nie (ade lagi raya kan..??) hehe.. aku nak mintak hampun dan maaf kalaw aku de buat slah dan silap kat sesiape yg kenal diri aku nie la ek.. kekadang aku x perasan bile dan mengapa aku buat korang sedih ke marah ke.. hhuuhu...

pape hal roger la kot2 nak g minum ke pe ke.. aku on je.. 012-3437359



regard
shahrul hairy shaharuddin
AkudankamU

Shahroll Hairie's Facebook profile

No comments: