Sunday, June 06, 2010

Semalam di Mantin, Negeri Sembilan by shahroll

Salam all!


Selamat hari ahad! Semoga korang sehat2 lah.. aku hari nie akan ada shoot persandingan di area Kapa, wedding shoot lah kan. Semalam aku pergi ikut member iaitu Azhar Ariff yang ajak aku ke Mantin untuk shoot nikah and sanding sekali.


Dan semalam juga aku banyak berborak dengan Danish, kawan Azhar from Belgium! HEyya bro! hope u enjoy read my blog! Okeh, banyak cerita2 yang best pasal negara Eropah yang Danish cerita semalam. Very nice story bro! Hope i will arrive at Belgium soon~... =)


Semalam bukan job aku lah, just help frends and merrier kan suasana. Aku baru 1st time pergi ke Mantin dan i like the place! very wonderful for shoot model or outdoor session. Ade satu lake yang dipanggil " Bayu Lake" yang cantik. Semalam sesi berakhir pada jam 6 petang sebab hujan lebat untuk meneruskan photoshot session. Alhamdulillah, kami berpuas hati dengan shoot2 yang dirancang.


Thanx for bride and groom yang very sporting person! nice to meet u all... =)






2 comments:

damai said...

dah dekat sangat dengan umah gua ni bro....

damai said...

dekat sangat dengan umah aku ni SH...