Thursday, April 22, 2010

TERBARU dari NUFFNANG! ( Evangelist ) by shahroll

Salam to all!


Helloww Malaysia! Okeh, straight to the point aite, masa aku login untuk melihat statistik di dalam Nuffnang, aku ada terperasan satu menu di dalam tab Nuffnang aku tu, bukan Advertorial, but EVANGELIST. Apakah bendanya tu?Aku dapat bidadari percuma dari Nuffnang ka? hermm.. siasatan lebih lanjut dilakukan!






** korang nampak tak tu? sebelah "Nuffnang Xchange".. :D jom kita click!


Sedikit pasal Evangelist nie satu program dimana anda mendapat berita2 terkini dari jenama yang anda "sign-up" dan seterusnya menjadi sebahagian komuniti EXCLUSIVE dan mendapat menikmati faedah2 dari pengeluar jenama tersebut. Haa.. lebih kurang lah, aku baca lam FAQ... 



** Untuk masa nie, hanya Digi Communication yang ada...

Di dalam nya pulak, ada 1 company iaitu Digi. Aku submit form untuk aku VOTE P1Wimax!.. Yeeahh aku suka jenama tu sebab membolehkan aku hapdet blog tanpa mengira waktu.. so dapatkan P1Wimax yang berdekatan dengan anda... sekarang kan ada Wiggy? :D 


Maklumat lanjut korang len baca kat sini ya : NUFFNANG EVANGELIST


Owwhh terlupa pulak, untuk join nie hanya  Nuffnang Glitterati members saja... :)

2 comments:

Joey Anna said...

Hi, thanks for the visit! =) I love photography too. But mine is really amateur. Unfortunately, I cannot understand Malay. Nevertheless, a picture says a thousand words, so will look forward to great photos from you.

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Jyoan: Hello Jyoan! :D thank you drop your comment here. Yup, i can see into your blog that loved about photography! :)

Well, my blog not totally in Malay. Look out into my posting about "tips".

you right, pictures says a thousand words! stay tune and waitin my new picture! :D