Tuesday, May 11, 2010

Why Smartphones can be Dumbphones

Salam All!


Pagi yang terang.Alhamdulillah syukur! =) Ok aku cuma nak tanya kat korang la eh, mengapa selalu talipon yang pintar ( smartphones)  tidak menjadi begitu pintar ( Dumbphones) ya? Mungkin kerana tidak begitu mengetahui fungsi-fungsi nya ataupun hanya mengikut trend semasa saja? haaa... pagi-pagi dah panasss nyer posting.. haha..


Yang aku tahu, jika anda memiliki smartphones nie, korang kne tahu semua functions yang ada tu barulah anda hanya melakukan calling or SMS dan MMS saja.. rugii beb! =)




** Nie hadiah2 yang bakal aku MENANG!.. miakakak ( perasan!)

Korang nak pakai sangat BlackBerry kan... Ha meh aku nak citer sket, sekarang Digi ada buat pertandingan pasal  ""Break Free with DiGi" dan hadiahnyer gambar kat atas tu lah... menarik kan? of course le.. tu yang beriye nak masuk nieh.. hahah..




Berbalik pada tadi, talipon yang pintar tidak akan jadi pintar sekiranya talipon itu:-

- Korang memang just ikut orang nak beli tanpa usul periksa.
- Mengikut "trend" saja.. tanpa memikirkan fungsi yang korang nak pakai
- Mahu bergaya!.. yaa ini selalu terjadi kat budak2 remaja skang nie...
- Ikut kawan.. sama macam ikut trend tu la... =P
- Show-Off!.. 




Dengan Digi Smart Plan dorang nie, korang leh menikmati faedah2 yang ditawarkan... Huuu~ ngah berkira2 gak nak bertukar ke Digi nie.. hahahah~  Dan sekarang nie juga Digi ada buat party yang dibertemakan "Prisoners and Villains" ( macam gambar kat atas tu). So, party tu akan berlangsung pada:

Date: 29 May 2010 (Saturday)
Time: 6pm – 10pm
Venue: Ecoba, Lot No. B-G-02, Level 1 Menara Bata (Tower B), PJ Trade Centre, No. 8 Jalan PJU 8/8a Bandar Damansara Perdana, 47820 Petaling Jaya (please click 
here for a location map)



Best2... aku nak PERgiiiIiii~.. hahah macam gambor kat atas nie gak, aku nak pakai lah.. seronok kot? =P 

** korang click pada gambar nie kalaw nak BESAR punyaaa.. =)

12 comments:

zulkbo said...

Salam ziarah anda..moga di rahmati selalu dengan kesihatan yang sihat sepanjang masa..

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Zulkbo:

Salam kepada kamu juga bro! thanx drop comment here.. and WELCOME to my blog! =) enjoy..

atreyu strange said...

ko nih laju jek kan tulis entri. huaargh.. aku xde idea lg! =.=

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Jen:

heheh.. aku byk mkn kismis kot.. idea mencurah2.. =P.. xpe idea aku sent by pos.. nak? hehe

- zuriey - said...

gudluck bro

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Zuriey:

Thanx ya!.. =)

Matjoe said...

wow, lagi event digi. aku memalam ni payah skit nk keluar, maybe x join event ni. anyway hope u have fun at the event.

bro, need favor to vote my PA audition:

http://projectalphagroup.ruumz.com/Videos/View.aspx?groupid=383&id=88635&returnurl=%2fVideos%2fDefault.aspx

atreyu strange said...

free delivery tak? hahaha..

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

MatJoe:

Thanx bro.. aku pon mencuba jer.. heheh.. Okeh aku login ruumz aku VOTE tuk bro! hehehe.. =)

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Jen:

may b! hahahah... =)

Kie-yu said...

woh~
jenguk2 entri bro.
i pon join jgk ni
gdlux yeh!

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Kie-Yu:

haa.. cubalah cuba ye.. kot ne taw leh menang.. your luck kan.. =)

welcome to my blog..